100 000 wyświetleń

 Cześć,

minęło już trochę czasu od kiedy założyłem tego bloga. Piszę go dla siebie, piszę go dla Was, moich czytelników. Historie są całkowicie fikcyjne, choć staram się im nadawać nutki realizmu, nie odlatując zbyt daleko z moimi fantazjami. Choć czasem kusi... :) Dziękuję, za wszystkie odwiedziny, za zainteresowanie i komentarze. Miło mi czytać co sądzicie o moich historiach, to po części motywuje mnie do dalszego pisania.

W tym tygodniu liczba wyświetleń mojego bloga przekroczyła 100 000. Jak na bloga, którego w żaden aktywny sposób nie promuję, uważam to za dobry wynik. Jest mi z tego powodu bardzo miło! Podejrzewam, że jest wśród Was grupa osób, które regularnie tu zaglądając nabijają kolejne punkciki do statystyk. Za to również dziękuję!

Przed nami kolejne opowiadania, to mogę obiecać! Tymczasem zapraszam Was do historii, które już wydałem. Jeżeli ktoś ma ochotę napisać bardziej osobisty komentarz lub wiadomość. Można się ze mną skontaktować poprzez maila: robeks321@gmail.com

Pozdrawiam, Robeks

Komentarze

  1. Gratulacje Robeks!
    Czekamy na nowe opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Zapewne coś się w ten weekend pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Graty! Przy okazji zapytam tutaj bo tylko taka mam mozliwosc, czy na wiadomym portalu znikaja opowiadania? Szukalem opowiadan evek36 i z 3 zostalo jedno, kilku innych tez nie widze, ktos cos wie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic mi o tym nie wiadomo, ale też tamtych opowiadań nie śledzę. Wątek może tylko usunąć administracja na prośbę autora, albo gdy temat narusza regulamin.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Monika w klubie

Woda i ogień 11

Woda i ogień 6