Pierwsza rocznica bloga

Witam wszystkich. Dwa dni temu minął rok od założenia tego bloga. Ach jak ten czas leci! W tym czasie pojawiło się tutaj całkiem sporo opowiadań (tak, wiem że część to odgrzewane kotlety, ale musicie mi to wybaczyć!). Mam nadzieję, że przypadły Wam do gustu. :)

Nie będę rozpisywać się o dalszych planach, bo już parę razy wskazywałem pewne kierunki dla tego bloga, a plany ulegały później zmianie. Po prostu piszę, to na co mam obecnie ochotę i jeżeli opowiadanie rozwinie się na tyle, że jest co opublikować, to dzielę się tym z Wami. Mam nadzieję, że nie zabraknie mi czasu i przede wszystkim motywacji do dalszego pisania. Tego możecie mi życzyć!

Wasze komentarze i odwiedziny bloga są dla mnie dodatkową motywacją, za co dziękuję. Ponad 135 tysięcy wyświetleń w przeciągu roku, bez żadnej większej reklamy to na prawdę super sprawa. Kto wie, może w przyszłości algorytmy Googla pozwolą dotrzeć do szerszego grona odbiorców? Czas pokaże.

 

Pozdrawiam

Robeks

Komentarze

  1. To życze Ci daleszej motywacji i weny do tworzenia tak dobrych opowiadań jakie publikowałes dotychczas.Pozdrawiam.Paweł

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje bloga, wytrwałości i fantazji. Pisz dla nas (i dla siebie) jak najdłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy blog o tematyce! Trzymam kciuki i pozdrawiam wszyskich fanów twórczości Robeksa

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Robeks, kiedy możemy spodziewać się nowego opowiadania?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że do świąt się jeszcze coś pojawi. Najpewniej kontynuacja obecnego opowiadania. A kto wie? Być może będzie jeszcze mały bonus? Choć może wcale nie taki mały? Rozważam opowiadanie, z dłuższymi odcinkami. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. Czy będziesz kontynuować „leśną wyprawę”? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest na to spora szansa. Nie porzuciłem tego opowiadania. Po prostu czekam na wenę. No i na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy na kontynuacje "Dawny kochanek"

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Monika w klubie

Woda i ogień 11

Woda i ogień 6