Mała aktualizacja

 Dostaję od was sporo wiadomości z pytaniami, kiedy pojawią się kolejne opowiadania. Otóż ciężko mi na to pytanie odpowiedzieć jednoznacznie. Obecnie sporo mam na głowie i pisanie zeszło trochę na dalszy plan. To nie znaczy jednak, że kompletnie nic nie piszę :) Co jakiś czas siadam z nowym pomysłem, ale mam zasadę, że dopóki nie powstanie coś konkretnego na kilka części z pomysłem na kontynuację, to takiej historii nie publikuję.

Dlatego proszę o cierpliwość. Nie zapomniałem o was, po prostu spadły mi moce przerobowe... wena zresztą też. Nie chciałbym publikować byle czego!

Pozdrawiam Was!

Komentarze

  1. A moze w którymś z opowiadań wtrącisz wątek Pauliny i Tomka, bo pozostawiłeś sporo niedomówień. Prawie na pewno to Paulina byla tą tajemniczą pieknoscią, ale pewnosci nie ma.
    Może tak opowiedzieć historię z jej punktu widzenia, bo nigdy nie zostało wyjaśnione dlaczego tak naprawdę odeszła i czy chciała w ogóle wrócić do Tomka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem taki plan. Mieli się oni pojawić w jednym z opowiadań, ale z racji na małe zainteresowanie, tamto opowiadanie nie zostało dokończone.

      Usuń
  2. A może jednak warto wrócić do tego, bo historia Pauliny i Tomka cieszyła się ogromną popularnoscią i tak naprawdę nie została definitywnie wyjaśniona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na kontynuację kolegów z pracy, cho powoli tracę nadzieje :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Monika w klubie

Woda i ogień 11

Woda i ogień 6